همه چیز درباره مهاجرت

صفر تا صد مهاجرت

همه چیز درباره مهاجرت

صفر تا صد مهاجرت

مهاجرت

مهاجرت یکی از راه های رسیدن به آرزوها و خواسته هایمان می باشد. راه های زیادی برای مهاجرت وجود دارد که هر کدام شرایط خاصی دارند پس برای مهاجرت می بایست بهترین راه را که متناسب با شرایط شما است؛ انتخاب کنید. مهاجرت از طریق ازدواج، مهاجرت از طریق تولد، مهاجرت از طریق کار، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و سرمایه داری، مهاجرت از طریق تحصیل و مهاجرت از طریق پناهندگی؛ از روش های مهاجرت می باشد. برخی از این روش ها مستقیما منجر به اخذ اقامت دائم و در نهایت پاسپورت می شوند. در هنگام مهاجرت می بایست ابندا بهترین مسیر مهاجرت را انتخاب نمایید و سپس بررسی کنید که آن مسیر منجر به اخذ اقامت در کشور مورد نظرتان می گردد یا خیر؛ زیرا هر کشوری قوانین مهاجرتی مخصوص به خود دارد و ممکن است برخی از مسیرهای مهاجرتی در کشوری منجر به اقامت بشود که در کشور دیگر این امر صدق نکند. در زیر در مورد راه های مهاجرتی توضیح می دهیم.
- ازدواج : یکی دیگر از راه هایی که می توان اقامت کشوری را اخذ نمود؛ ازدواج با فردی است که شهروند کشور مورد نظر می باشد. شخص می بایست اثبات نماید که ازدواج آن ها واقعی و برای تشکیل خانواده می باشد و می تواند از پس هزینه های زندگی خود و همسرش بر بیاید.
-  تولد : کشورها در هنگام تابعیت دو مسیر متفاوت در پیش می گیرند. برخی از تابعیت خاک و برخی دیگر از تابعیت خون پیروی می کنند. تابعیت خاک به این معنی است که هر نوزادی که در خاک این کشورها به دنیا بیاید می تواند تابعیت آن کشورها را اخذ کند و کشورهایی که از تابعیت خون پیروی می کنند فقط به نوزادانی که حداقل یکی از والدین آن ها تابعیت آن کشور را داشته باشند، تابعیت می دهند.
- تحصیل: تحصیل در کشور مورد نظر نیز یکی از راه های اخذ اقامت آن کشور می باشد. تحصیل به تنهایی نمی تواند منجر به اخذ اقامت دائم و تابعیت کشور مورد نظر گردد و شخص می بایست پس از تحصیل از مسیر دیگری نظیر کاری؛ اقدام نماید.
- کار : در اکثر کشورها داشتن ویزای کاری و کار در آن کشور به مدت تعیین شده، اقامت دائم و تابعیت را برای متقاضی به همراه دارد. برای اخذ ویزای کاری، کشورهای مختلف گزینه های متفاوتی در اختیار متقاضیان قرار می دهند. یک روش این هست که برای کار و اخذ ویزای کاری می بایست ابتدا از یک کارفرما پیشنهاد کاری داشته باشید. روش دوم بدین صورت است که برخی از کشورها نظیر آلمان به شخص ویزای جست و جوی کار می دهند تا شخص به مدت محدود وارد این کشور شود و خودش به دنبال کار مناسب بگردد و اگر توانست کار پیدا نماید، می تواند ویزای کاری این کشور را اخذ کند.
- سرمایه گذاری و سرمایه داری؛ یکی از برترین روش های اخذ اقامت کشور مورد نظرتان می باشد. شما می توانید در اکثر کشورها با سرمایه گذاری؛ اقامت دریافت کنید. روش سرمایه داری نیز فقط در برخی کشورها نظیر اتریش، یونان، پرتغال و اسپانیا می باشد که تنها نیاز هست ثابت کنید که خودتان می توانید از خودتان حمایت کنید و سرمایه زیادی دارید.
- پناهندگی: این روش بدترین روش ممکن است و خطرات جانی زیادی برای متقاضی به همراه دارد. در این روش می بایست ثابت کنید که جان شما در کشورتان در خطر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد