همه چیز درباره مهاجرت

صفر تا صد مهاجرت

همه چیز درباره مهاجرت

صفر تا صد مهاجرت

معرفی کشور کانادا برای زندگی و سرمایه گذاری

کانادا از کشورهای مهاجر پذیر و توسعه یافته ای است که هر ساله مهاجران بسیاری را به خود جذب می کند. مسیرهای مهاجرتی متفاوتی برای مهاجرت و اقامت در این کشور وجود دارد که در زیر سرمایه گذاری در کانادا را بررسی می کنیم.

  

سرمایه گذاری:

با توجه به اینکه کانادا از ایالت های متفاوتی تشکیل شده است، هر ایالت برای جذب نیروی کار متخصص و سرمایه شرایط متفاوتی را قرار داده اند. در به بررسی شرایط کارآفرینی و سرمایه گذاری در ایالت های مختلف کانادا می پردازیم.

•          ایالت آنتاریو :

تورنتو مرکز این ایالت می باشد. متقاضیان با انتخاب مکان سرمایه گذاری می بایست شرایط متفاوتی داشته باشند. در صورتی که تورنتو و مناطق با نرخ جمعیت بالا را برای سرمایه گذاری انتخاب نموده اند می بایست حداقل 800 هزار دلار سرمایه داشته باشد و از این مقدار می بایست 600 هزار دلار را سرمایه گذاری نماید. اگر مناطق کم جمعیت را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اند می بایست 400 هزار دلار سرمایه داشته باشند و از این میزان حداقل 200 هزار دلار را سرمایه گذاری نمایند. همچنین می بایست نشان دهند که در 5 سال گذشته حداقل 2 سال سابقه مدیریتی دارند. داشتن مدرک زبان در سطح CLB4 نیز الزامی می باشد.

 

•          سرمایه گذاری در منیتوبا

این استان از استان های پیشرو در زمینه کشاورزی و مواد غذایی می باشد. میزان دارایی برای کارآفرینی و سرمایه گذاری در مناطق کم جمعیت و پرمجعیت متقاوت می باشد. در مناطق پر جمعیت می بایست میزان سرمایه شما 500 هزار دلار باشد که از این میزان بایستی حداقل 250 هزار دلار را سرمایه گذاری نمایید. حال اگر قصد سرمایه گذاری در مناطق کم جمعیت را دارید می بایست فقط 150 هزار دلار از سرمایه خود را برای سرمایه گذاری هزینه نمایید. داشتن مدرک زبان در حد CLB5 و نشان دادن سابقه 3 سال مدیریتی در 5 سال گذشته از الزامات می باشد.

 

•          سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد

این جزیره از کم جمعیت ترین ایالت های کانادا است که مرکز آن شهر شارلوت تاون می باشد. اقتصاد این ایالت بر پایه صنعت ماهیگیری، گرشگری و تولیدات صنعتی می باشد. برای سرمایه گذاری در این ایالت لازم است که نشان دهید که 600 هزار دلار سرمایه دارید و می بایست 150 هزار دلار را سرمایه گذاری نمایید. همچنین ارائه مدرک مدیریتی 3 سال از 5 سال گذشته یا 5 سال از 7 سال گذشته و داشتن مدرک زبان در حد CLB5 الزامی می باشد.

 

•          سرمایه گذاری در ایالت نوا اسکوشیا

برای سرمایه گذاری در این ایالت کانادا می بایست نشان بدهید که 600 هزار دلار سرمایه دارید و از این میزان دارایی بایستی 150 هزار دلار را سرمایه گذاری نمایید. داشتن مدرک زبان در حد CLB5 و سابقه مدیریت بیزینس به مدت 3 سال الزامی می باشد.

 

•          سرمایه گذاری در ایالت ساسکاچوآن

برای سرمایه گذاری در ایالت ساسکاچوآن می بایست نشان دهید که 500 هزار دلار سرمایه دارید. اگر قصد سرمایه گذاری در مناطق پر جمعیت را دارید 300 هزار دلار و اگر قصد سرمایه گذاری در مناطق کم جمعیت را دارید 200 هزار دلار را بایستی سرمایه گذاری نمایید. نشان دادن جداقل 4 سال سابقه کار مدیریتی در زمینه کشاورزی و داشتن مدرک زبان الزامی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد